Halsont som vägrar ge sig

Igår var det tillbaka igen... Halsontet... Usch å fy! Jag hoppades på att det bara var för att ajg var trött, men det har inte försvunnit idag heller... Idag har jag inte alls känt mig särskilt pigg, men jag hoppas det kan ge med sig i helgen.... Jag har idag varit ute och lekt med Emmy en stund medan hennes mor å far var på stadsbesök... Sen fick hon sova lunch hos sin Faster... Å faster sov oxå! :) Inte lika länge, men 45 minuter sov jag! Så helt kry är jag inte... Nu ska jag sluta beklaga mig å fundera på nåt trevligt istället! :)

Gårdagen kändes som en låååång dag på arbetet... Vissa dagar är sådana dagar... Dessutom var det en klocka som gick efter, så när jag tittade på den undrade jag hur i allsindar det bara hade kunnat gå 15 minuter, men eftersom klockan gick 30 minuter fel, så hade det ju gått 45 minuter... Inte undra på att det var långa 15 minuter då! :) Slutade 16.45, å när jag gick hem gick jag in hos Lillebror för å checka läget... Där var även lilla Lillebror... Svägerskan var på Idol... Jag fick mig en hamburgare till middag å sen var jag å E till Coop å köpte fika å godis! Jag bjöd ju in mig själv som sällskap till Idol! ;) När vi var ute såg vi stjärnorna och månen uppe i himlen och så ska man sjunga om stjärnan såklart! :) Vi har så kul tillsammans! :) När Idol var slut på TV var Svägerskan på väg hem så jag sa att jag kan hämta henne i stan... Naturligtvis stod det poliser å hade nykterhetskontroll å koll av körkortet efter vägen! Det är som sjukt när man ser poliser, man funderar genst på om man är laglig!! Jag var tvungen att övertyga mig själv om att jag verkligen inte hade druckit nån alkohol under kvällen... Galet! :D Och jag var ju så laglig så!

Idag har jag som sagt umgåtts med E! Vi har lekt i snön, gjort snökakor... :) Och så ville hon åka pulka, men hennes pulka var inte hemma, så vi kunde inte göra det idag. Men däremot har hon ritat. Hon tycker det är kul å rita nu! Det är månen och stjärnan och lite av varje när man frågar! :) Nu på aftonen har jag varit hos Lillebror med familj å druckit kaffe å surrat... Min plan för dagen var att eventuellt frakta mig till stan, men jag orkade liksom inte genomföra den planen.... Som sagt känner jag mig inte helt kry... Det var liksom lagom långt att gå till Lillebror... :)

Nu är det bara å se på TV å ta det coolt... Kanske en film oxå! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0