Fisksoppa och kyla

Passade ypperligt att tillaga fisksoppa till middag en dag som denna när det blåser isande kallt! Fy bubblan vad det är svårt att klä sig mot vinden! Kylan är en sak, men vinden... Nåja, det är ju vinter, så det är bara klä på sig! :)

Denna vecka är i vanlig ordning rätt fulltecknad... Imorgon ska vi åka med "tomtebussen" till Stadsparken och se på Julteatern där! Ska bli så mysigt så! Jobbar sedan till 17.15 och det verkar vara rätt fullt med barn till 17 också... :) På onsdag är det nätverksträff på kvällen, denna gång på en förskola på Hertsön... Sen är det torsdag å då ska jag på handledarträff på gymnasiet på eftermiddagen... Å på fredag är det minsann min födelsedag å det ska jag fira med att gå till frissan! :) Sen bjuder jag på fika på kvällen för den som är fika sugen... Kan även finnas både glögg och vin för den som är sugen på det! ;)

Kändes att det är måndag idag.... Så nu har jag dessutom huvudvärk... Tror bestämt jag håller på att bli förkyld IGEN, (eller det har väl egentligen aldrig försvunnit....), men jag tänkte försöka mota bort det så gott det går!

Nu ska här broderas på tomtetavlan! SNART är den klar!! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0