Fantastiska fredag

Och så blev det fredag igen! Jag har firat det med att vara ledig! :) Fick igår helt klartecken om att det skulle gå att vara ledig idag, så då passade jag på! Skönt att inte behöva dra iväg nånstans, utan bara vara.....

Jag kom på igår att jag ju lika gärna kunde vara med Prinsessan när jag ändå skulle vara hemma.... Bror och Svägerska skulle arbeta till 13, så då tyckte jag hon kunde få en ledig dag från förskolan å vara med sin Faster. Jag kom dit vid 6.40 då hade hon precis vaknat och sen har vi myst på... Varit i lekpark och jag promenerade in till stan och återlämnade mitt smink... Kan ju inte påstå att jag egentligen tjänade på affären, men jag fick i alla fall fler produkter för samma pris! :) Och så var jag till Systemet... Måste ju säga att det är mycket onödigt att det flyttat längre ner på stan, då känns det som mer besvärligt å ta sig dit... Långt till bussen om man handlat tunga saker... ;) Nu hade jag vagnen, så jag passade på att ta det på hemvägen. Fick även sällskap av Fina lilla Lillebror på hemvägen... Sen kom Guddottern å hennes mamma! Det var ett kärt "seende"!! Var länge sen sist! Nu hann vi umgås och prata ikapp lite i alla fall! :) Så trevlig dag jag haft! Gillas skarpt! Ska fortsätta ha en trevlig dag då jag ska fixa "jul-skinka" (okej, det hette "helg-skinka" i affären, men det är ju same, same....) som jag ska äta till middag, har även inbjudit lilla Lillebror på detta... Vi ska gå igenom min ekonomi, säger han! ;)

Igår var jag inviterad på middag hos "min familj" på Sst... Mycket gott å trevligt var det!! Det är verkligen på barnen man ser att tiden går... Nu kändes det som om alla tre grabbarna hade vuxit massor! Så kul å träffa dem minsann! Å så hann jag med å surra med Fina L oxå! Det var ett tag sen vi satt ner över en kopp kaffe å snackade "skit"! Så nice när det väl händer!!

Måste säga att jag haft en mycket lat vecka vad gäller motion... Men man får väl ha det ibland, hoppas jag! Har knappt varit ute på prommis på hela veckan... Ännu mindre gjort nåt annat mer krävande... Meeen... Jag har både varit till kiropraktorn och på massge å det är ju friskvård! :)

Nu ska jag vara lat ett tag innan jag ska fixa middag... Jag vet att jag borde städa, men jag har hört att städningen finns kvar! ;) Sen blir det IDOL å nåt gott till! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Här blir det oxå fredagsmys till idol, vi har barnen hos mommo & moffa på övernattning.

Ha en super helg, KRAM!!

2010-11-05 @ 19:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0