Dyngkåt och hur helig som helst

Vilken underbar kvinna hon är Mia Skäringer! Snacka om att bjuda på sig själv!! :) Det var en riktigt bra föreläsning, med många tankeställare.... Det är lite tragikomiskt det hon berättar... Men oj vad man fått skratta! Och att hon kunde sjunga hade jag ingen aning om! :) Hon är på något sätt jordnära och kan prata om saker som många bara tänker... Mycket humor, men också funderingar över livet... Vad vill JAG med mitt liv? Och vad ska jag göra åt det... ? "I mitt manus om livet står det att..." Och så berättar hon om hur hon hade tänkt att det skulle bli, ungefär som i en Hollywoodfilm, men så klart blir det inte så för i "den fula verkligheten" ser allt annorlunda ut! Så avslutar hon med att säga att vi alla, utan att veta om det, går omkring och är avundsjuka på varandra, för det är få som är nöjda med allt precis som det är... Och hon hoppas ändå att lagom ska räcka... Helt klart en bra föreläsning värd att lyssna på!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0