Saknar orden...

... känns det som och det är olikt mig!

Det är väl så mycket att hålla reda på just nu, så jag orkar knappt tänka på det.... Men snart är det juni och då ska jag bara njuta av livet! :) Bara å hoppas på att man fått veta var man ska jobba till hösten då oxå, så man verkligen kan njuta...

Samlar på mig energi av barnen på jobbet och mina "privata" barn! Dom har så det räcker å blir över!! :) Det är finfint! Och nu är det ju så fantastiskt väder, så man blir lycklig av det oxå! Solen gör en gott! :) Det är nu man ska vara extra glad över det jobb man har, när man får vara ute på arbetstid... :)

Kom tillbaka till stan i lördags då jag kom på att jag skulle cykla till Cammo i Karlsvik... Det tog ca 45 minuter enkel väg, så det gick fortare än jag trodde... En mycket trevlig dag tillsammans med Cammo, även det är gott för själen! :) Det var ju abra det att när man cyklat dit skulle man ju hem oxå... Har känts i benen att man gjort något i alla fall! Men träningsvärk är ju ändå på nåt sätt en skön värk... :)

Igår var jag på fotbollsmatch och tyvärr förlorade OAFF... Det var en liten kille på matchen som tyckte jag skulle blåsa såpbubblor för att störa backlinjen, det var bara det att jag ju hejjade på fel lag (enligt honom)... :) Hann ju med att umgås med L*2 och mina Prinsessor i alla fall! NICE!

Ikväll har jag typ nyss kommit hem från jobbet... Man skulle ju kunna tro att man börjat jobba skift, så ofta som det blir kvällsjobb nu för tiden.... Men vad ska man göra, när saker ska bli gjorda?! Nåja, det blir fint med komp-tid i sommar i alla fall! :)

Nu ska jag göra "ingenting" tills jag ska sova för imorgon är en ny dag!! Utvecklingssamtalen startar på jobbet, så det är en del att göra där....... SNART är det i alla fall SOMMAR!! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0