Jobb, jobb, jobb

Just nu kretsar det mesta i min hjärna och min kropp kring just jobb! Om jag inte är på jobbet, så funderar jag på vilka jobb som ska sökas och var jag sedan ska hamna.... Nåja, snart är väl den cirkusen över i alla fall! Ikväll har jag mailat iväg ansökningar till fem tjänster och kanske jag kommer söka fler imorgon, måste bara kolla upp vissa saker med rektorer å sånt...

Cirkusen på jobbet flyter på enligt planerna och det är riktigt roligt!! :) Nog för att det är otroligt mycket jobb med allt detta, men det är som ändå värt det när man ser glittret i ögonen på barnen! På måndag är det dags för genrep och på onsdag är den stora finalen! Till å med vi fröknar längtar ju!! Har jobbat ikväll (igen) för att fixa iordning det som har med våran gala fest att göra, men nu tror jag det mesta är gjort! :)

Igår var jag med älskade prinsessan E på eftermiddagen! Vi hade lika skoj som vanligt... :) Jag blir så glad i hennes närvaro! Och igår hade jag inte träffat barnen på jobbet i stort sett alls, så då var det extra mysigt att få vara med henne! :) Igår skulle jag ju har varit på utflykt med universitets kursen, men det var som att jag förträngt alltihop så jag var ute i sista minuten med att fixa skjuts till Sundom, alltså slutade det med att jag inte hade någon skjuts... Å eftersom det finns så vansinnigt mycket att göra på jobbet, beslutade jag mig för att åka dit och fixa lite... Och jag hann med en hel del ska jag ju erkänna! Bra val helt enkelt... :)

I tisdags var jag till frissan och blev mer blond... Sommar färgen! :) Jag gillar ju att vara blond på sommaren, det är som att det hör till! Och så var jag å köpte en present till älskade E som idag fyller 6 år... HUR kan det vara möjligt att han är 6 år??? Kan inte alls fatta detta! Tiden har verkligen rusat iväg och det känns underbart att man är en del i hans liv och faktiskt fortfarande är välkommen på kalas! ;) Tyvärr visade det sig att jag köpt en legolåda som han redan fått så jag behövde lämna den till Mamma L så hon kan byta den innan kalaset på lördag.... Å tänka sig när jag cyklade dit för ärendet träffade jag samtidigt två vänner till som jag inte sett på mycket länge! Så nice! :) Det är vardagslyx! :)

Och så gick inte ens Anna Bergendahl vidare till Eurovision sång contest!!! Vad hände?! Nu kan jag gå å lägga mig och behöver inte känna mig ledsen över att missa det hela på lördag då jag ska vara på party! (Vilket jag ju hellre är ändå!!) Imorgon är det dags för Western Farm med arbetet... Blir nog trevligt, jag har ju dessutom fått veta att Cammo å gänget oxå ska dit! :)

Näää, nu dricka upp teet och sedan sova!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0