Grubblerier

Jag grubblar på var man ska jobba till hösten... Har fått hem ett brev med 35 tjänster att söka... Jag kommer inte att söka alla 35, men jag funderar hur man ska tänka... Ska man söka många, eller bara dom man helst vill ha?! Ja, det är nåt att grubbla på... Senast på fredag ska man ha skickat in sin ansökan. Så nu rör det på sig med tjänsterna i alla fall... Alltid något, men det tar en himla tid...

Igår var jag på After Work med gamla "soc-gänget"... Vi var fyra stycken och hade riktgt trevligt! När det är länge sen man setts finns det alltid en massa att prata om... :) Vi försöker ju ses nån gång per år i alla fall, och det är rätt bra gjort med tanke på att ingen av oss jobbar kvar med det vi gjorde då... :) När jag kom hem hade världens bästa lilla Lillebror diskat åt mig, det var en fin avslutning på fredags kvällen! :D

Vi hade även planeringsdag på arbetet igår, så nu har vi handlat vad som handlas ska till våran gala-fest den 2:a juni... Och så har vi kunnat planera hur saker å ting ska se ut med cirkus och vernissage... Fiiiint blir det!! :)

I torsdags på jobbet firade vi Förskolans dag med att ha karnevals stämning på gården. Barnen hade tillverkat kronor och "fe-stavar" och så hade dom fått baka chokladbollar! Mycket nöjda barn! På eftermiddagen kom lilla Lillebror till stan. Jag var med Prinsessan i en lekpark, vilket hon verkade tycka var kul! Vi träffade några andra barn där som var i 7-års åldern, och dom tyckte ju det var spännande med en som var liten... :) Det är kul med barn som är så där spontana!

Ikväll ska jag gå på T´s 25-års fest, jag ska i alla fall gå dit och äta... I övrigt vet jag inte vad som sker denna dag... Kanske tvättstuga och att slappa på balkongen... :)

Nu ska jag i alla fall fixa kaffe!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0