<3 NALLE <3

♥ Nalle ♥



Föddes den 17 augusti 1996 och har idag, 5 maj 2010, fått komma till hundhimlen... Nu får han sola hela dagarna och bara njuta av livet! Inte vara sjuk och gammal... Jag ser honom framför mig skuttandes, sådär som han gjorde... Glädjen när han försod att han får följa med på promenad... Glädjen när någon familjemedlem kom hem... Så ska jag minnas honom!! Jag är ändå tacksam att jag inte behövde se honom nu på slutet, nånstans har jag sagt "hejdå" till honom varje gång jag åkt de senaste månaderna... Jag är inte ledsen för hans skull, han har det bra! Men det känns så konstigt tomt att veta att han inte kommer att möta mig när jag kommer hem till byn nästa gång! Därför gråter jag...... Det är konstigt att han inte finns nå mer, han som funnits nästan halva mitt liv... Han som varit en del av familjen så länge... Ålskade, älskade hund vila i frid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0