Snöstorm...

Man blir inte ens chockad längre... Det snöar ute, nähä??! Men det ska väl lugna ner sig tills imorgon å på torsdag ska det vara kanonväder!! Det säger dom på yr.no å det ska jag tro på! :) I och för sig ska det visst blåsa, men det ska i alla fall inte snöa! Alltid något... Idag fick jag känna på att det hade kommit liiiiiiiiiiite snö... Hade för avsikt att promenera till förskolan längre bort i byn, men insåg att det kommer ta en hemskt lång tid, så jag gav upp efter ett tag å tog bussen! Eftersom det inte bara snöar utan dessutom blåser, så var gångvägarna oplogade och igendrivna... Så kan det gå! Men jag kom fram och vi fick gjort det vi skulle! :) Eller i alla fall en bra start på vårat utvecklingsarbete... Nu ska vi få det godkänt av "fröken" å sen kan vi köra igång på riktigt! :) Om inte annat, så får vi i alla fall en massa tillfällen att ses! Å det är ju trevligt!!

Efter arbetet har jag varit på en välbehövlig massage! Mycket skönt!! När jag åker till Thailand, då ska jag minsann ta massage MÅNGA gånger! Det ska jag lova mig själv!! Kanske kommer hem som en ny männsika, vem vet?! :)

Nu är jag sjukt kaffesugen å även sällskapssjuk... Men det senare får jag nog avstå denna afton... Blir nog TV-soffan med Mästarnas mästare och Desperate Housewifes som ska börja ikväll! :)

Kaffedags!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0