Sista minuten är här

Ja, den har till å med passerat... :) Eftersom denna fröken gör allt i "sista minuten", så var det ingen skillnad denna gång... Väskan packades klart denna eftermiddag, trots att jag börjat i fredags... :) Fick även hjälp av Prinsessan! Hon klev även själv i väskan, bara för att det skulle bli ordentligt gjort... Kanske hon skulle följa med faster?!


Innan Cammo hämtade väskan denna eftermiddag var den i alla fall packad, så det som nu är däri är med å det som inte är med blir kvar hemma! Tror nog jag kommer överleva hur som helst! Dessutom vägde den MASSOR, å det är väl till stor del för att man har en massa solkrämer, schampoo å annat som väger... Imorgon kväll är det dags å checka in! Jag jobbar från morgon till kväll, har liksom dessutom p-möte, så hon fick ta med väskan idag.


Denna helg har passerat i ett rasande tempo, som vanligt skulle jag vilja tillägga!

På fredag var det läsdag och alltså en hemma dag, tack å lov! Jag hann med att tvätta alla kläder, börja fundera på vad som skulle packas, vara med världens finaste E, ha middagssällskap, hämta ut pengarna på Forex och köpa det jag behövde på Apoteket... Och då var klockan "bara" 18 när jag var hemma igen! :) Dessutom fick jag renskrivet en stor del av tentan oxå, så man kan nog säga att jag var rätt effektiv denna dag! :) Kände mig full av energi tills jag stupade i säng!

På lördag skrevs tentan klart, jag var på stan och fikade, fick besök av finaste vännen L och hann med att vara på party på kvällen. Ett mycket trevligt party med nya bekantskaper och några lite "äldre".... Träffade en tjej på krogen, som känt mig ett tag, som gav mig så fina komplimanger, så jag tror jag blev flera centimeter längre! :) Och när dessa kommentarer kommer från henne, så är dom nog sanna, för hon är en av dom "rakaste" personer jag stött på! :)

Idag har jag å Cammo varit på isen och sen har väskan packats. Vi har diskuterat boende nere i Thailand och jag har skrivit ut tentan och placerat den i ett kuvert.........

Och förutom allt detta har denna helg varit rätt psykiskt påfrestande på vissa sätt........ Det finns så vansinnigt mycket i huvudet på mig just nu och jag vet inte riktigt vad jag ska göra med allt! Vissa saker skulle jag bara önska att dom försvann!! Andra saker skulle jag önska löste sig NU! Och det kommer det att göra.... Imorgon får man väl mer info om allt som hända skall.... Jag försöker se det som en ny utmaning i livet och jag antar att det ska komma nåt positivt ur detta! Det måste det! Om det bara hade varit en av alla dessa saker, men nej då vi kör allt på en gång! :) Så mycket av helgen har gått åt till att prata om allt detta, diskutera det fudnera på det själv och det enda man egentligen har kommit fram till är att det finns inte mycket man kan göra! Men det känns ändå bättre att få "älta" lite, då blir bördan lite lättare! :)

Nu är det dags för Johan Falk. Just typiskt att dom bestämmer sig för att visa dom filmerna när jag är bortrest... Men, men... Jag solar hellre i Thailand och missar några Johan Falk! :)

Kram till alla fina!!! Hoppas ni får en bra start på eran vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0