Nu är det nära!

Väskan är incheckad på Kallax, dock är jag inte det själv eftersom jag glömde mitt pass så jag måste se till å göra det imorgon! :)
När man ser dessa bilder, så kanske man förstår varför detta är mitt paradis......... Tänka sig att det blir femte gången jag åker ner... En del åker till Kanarieöarna, andra till Thailand... :)




Känns faktiskt underbart att få semester! När jag nu landat i alltihop så känns det ändå skönt att komma bort från allt ett tag. Jag behöver i alla fall inte vara med när det "är som värst" på jobbet... Även om allt känns väldigt upp å ner, så antar jag att det inte hinner hända så mycket på två veckor! Jag har i alla fall kramat alla barnen lite extra idag så att jag kan ta med dom alla på semester! :) Vissa var dock lite oroliga för hur det skulle gå med dom som inte var närvarande idag, skulle jag klara mig utan att en del av dom var med?! :) Dom är för söta "mina barn"!

Nix, nej! Nu sova.... Imorgon åker vi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0