Mjukstarts måndag

En måndag som gick med fart! Vi hade träff på skolan i S-byn, ett gäng fösrkollärare och fritidspedagoger för att prata om läs- och skrivinlärning... Helt okej! Och det är ju alltid trevligt att träffa andra å höra hur dom tänker... Vi var där hela förmiddagen å när vi kom tillbaka till förskolan insåg vi att det var väldigt lite barn! Sportlovsvecka i skolan å en å annan sjukdom... Så det var verkligen en mjukstart på veckan! Å tur är väl kanske det eftersom jag är så hiskeligt trött.... Är väl sviterna efter helgen! :) Men jag hävdar fortfarande att det var värt det! Idag jobbade jag sent, så det har inte blivit mycket mera gjort än att sitta vid datorn, typ.....

Vad väntar i veckan då?? Faktiskt inte alls mycket till planer, vad jag vet... Det jag vet om är att jag imorgon ska åka å börja planera utvecklingsarbetet med en studiekompis. Å efter det ska jag på massage!!! På fredag har jag läsdag å ska börja skriva tentan! Sen får vi väl se vad veckan har ett bjuda på.... :)

Nu vet jag i alla fall att jag ska borsta tänderna å sova! Ny dag med nya möjligheter imorgon!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0