Ja har blivit utmanad, så här kommer det!

1. Hur gammal är du om fem år? 38
2. Vem var den sista du träffade? Carina
3. Hur lång är du? ca 162cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Wallander Cellisten
5. Vem ringde du senast? min bror
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Nu mötte jag Camilla när jag klev på bussen å hon tyckte vi kunde va hos henne. :) Fint som snus, nu är det bara frågan om vi får gå på hockey eller inte! :) Till Carina
7. Var är dagens planer? Tänkte gå över å se Let´s dance med Linda.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror väl på!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Den 21 februari
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/gröna... Beror lite på...
12. När vaknade du idag? Sovmorgon till 8!!
13. Har du någon gång hittat en katt? Öh, what? kanske det....
14. Vilken är din favoritplats? Hmmm... Får jag vara med dom jag gillar, så trivs jag!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus....
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? oj, oj, oj.... Svår fråga!
17. Vad skrämde dig som barn? Att det skulle börja brinna
18. Vem fick dig att skratta senast? Carina
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nix, nej... Har några i byn...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, tyvärr...
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Så gott som utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 stycken.
23. Hur många landskap har du bott i? Två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? mmmm, (kan hända den bästa! :) )
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på årstiden, tjocksockar på vintern å barforta på sommaren! :)
26. Är du social? JAAA!!
27. Vilken är din favoritglass? lakrits och choklad
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala studielånen å känna mig rik! :) Å förmodligen resa..............
29. Tycker du om Kinamat? Jadå
30. Tycker du om kaffe? Absolut!!
31. Vad dricker du till frukost? Vatten och senare kaffe
32. Sover du på någon särskild sida? nej...
33. Kan du spela poker? Jag tror det....
34. Tycker du om att mysa? Ja, det gör väl alla?!
35. Är du en beroendemänniska? Kan nog vara så.... :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jepp...
37. Vill du ha barn? Ja, i alla fall om man frågar just idag! :)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska, tyska... men det är nog å ta i och säga att jag kan, men förstår gör jag rätt bra....
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, men jag var inte sjuk själv.
40. Föredrar du havet eller en pool? Hav.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Upplevelser....
42. Äger du dyra smycken? Inte dyra i pengar...
43. Har du någon gång testat narkotika? Never, ever!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? SALMIAKKI-choklad... Min nya "beroende-grej". :)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag känner många som får mig glad, men Cammo står högt upp på listan över roliga personer!! Hon får mig alltid att skratta! 
46. Välj ett ärr på din kropp? på knäna efter diverse "olyckor" som barn.
47. Vad har du för ringsignal? Oh boy med Miss Lee
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I Thailand
51. Kan du byta olja på bilen? Inte själv men med lite guidning fixar jag det nog!
52. Har du fått fortkörningsböter? Nix.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Grodan och främlingen på jobbet...
54. Läser du dagstidningen? Ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning?Inte just nu.
56. Dansar du i bilen? Inte dansar men sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? RIX FM
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? svar till våra tentafrågor
59. När var du i kyrkan senast? I torsdags med jobbet
60. Vilka personer utmanar du?  Alla som läser, och inte redan gjort den så klart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0