Internationella kvinnodagen och tentaångest!

Idag är det den internationella kvinnodagen och jag hyllar alla fantastiska kvinnor! Såklart mest dom som jag faktiskt får äran att dela mitt liv med på olika sätt. Dom som jag känt olika länge och på olika sätt och dom som påverkat mig på olika sätt... För alla har ni påverkat mig på något vis... Och jag är glad och tacksam över att få vara en del i era liv! Ni ger mig mycket å jag lär mig mycket! Sååååå TACK alla fantastiska kvinnor för att ni finns!

Idag var en riktig tenta-ångest-dag!! Vi som tänkte att om man slår ihop fem kloka kvinnors huvuden så ska väl inte detta ta så himla länge, men oj vad vi bedrog oss! Vi har suttit heeeela dagen lång med dessa tenta frågor å fler än en gång har vi ställt oss frågan om detta verkligen är den nivån vi hade tänkt oss med utbildningen?! Vissa frågor kändes det som om vi inte ens gått igenom.... Nåja med många kloka tankar å ideér, så fick vi i alla fall ihop det! Nu är det bara å hoppas på att vi blir godkända oxå!! Det var i alla fall en trevlig dag, med trevliga kvinnor, så alltid något! :)

Och nu är snart denna måndag till ända... Hade tänkt att jag skulle orka gå ut på en prommis när jag kommit hem, men NEJ! Efter denna dag var jag totalt slut i skallen... Kanske hade behövts lite frisk luft, men jag förmådde mig inte att ta på mig kläderna å ta mig ut.... Så kan det oxå bli ibland... :) Å jag tror jag överlever ändå!

Jag har i alla fall ÄNTLIGEN skaffat mig Spotify å är väldans nöjd över det! :) Nu kan jag ju lyssna på musik utan att behöva "äga" den... :) Nice!

Nu ska jag se på TV en stund å sedan ska jag försöka hoppa i säng TIDIGT! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter å den dagen kommer starta tidigt! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0