Bra söndag

Inte för att jag kanske fick så mycket vettigt gjort denna söndag, men jag fick i alla fall en trevlig sådan! :) Mina planer om att sola solarium gick i stöpet när jag insåg att dom måste ha stängt solariet här i området... Kan säkert ha skett för länge sedan, för jag har inte varit dit på åratal... Och åka in till stan ides jag INTE göra denna dag. Nåja, projektet återstår........

Men då fick jag ju fin-besök av Svägerskan å Prinsessan.... Hon är inte så lätt att fånga på bild min älskade bus-unge, för hon är som ett yrväder emellanåt! :) Men hon är den finaste E i heeeeela världen!! Hon lyckades skaffa sig sin första bula genom att slå huvudet i mitt vardagsrumsbord... Hon vill ju så gärna gå, men det är inte alltid det blir som hon tänkt sig å nu snubblade hon.... Men det gick snabbt över å snart var hon på väg på nya äventyr. Det är ganska häftigt att barn litar helt förbehållslöst på människor! E kan kasta sig mot någon å bara vet att den personen tar emot henne! Det är inte som med oss vuxna som lärt oss av livet att alla inte är att lita på... :) Tänk bara den där leken när man ska ramla bakåt å några ska ta emot en... Jag är en av dom som inte våga falla! :) Det är nåt att öva på! Ibland kanske vi borde vara mer som barnen å lita på att människor är goda å snälla och bara vill oss väl... Men som sagt det är väl nåt med livet som gör att vi börjar "tänka efter". Å det är klart, nån erfarenhet ska man väl skaffa sig med åren! :) Snacka om att Prinsessan lär sig nya saker heeeela tiden! Nu dansar hon (dock sittande) och så gör hon rörelser till "Imse vimse spindel"... Söt-ungen! :) Det var en kompis till mig som sa: "Du måste verkligen älska ungar?!" å då har han knappt sett mig med barn.... :) Och svaret är JAAA, det gör jag! :)

Sedan hamnade vi hemma hos dom för att äta MAX-mat... Gott var det!

Och nu är det typ god natt! Imorgon ska vi skriva tentan!! Dock en hemtenta, men ändå, det ska ju bli rätt! Bara man har det ur världen innan man beger sig till Thailand så är jag nöjd!

Hoppas ni får en bra start på den nya veckan!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0