Trappa = Lycka!

Det kunde man inte tro! Att en trappa kunde göra en lycklig! :) Men så är fallet med just denna fiiiiina trappa! Min Kära lilla Lillebror har snickrat ihop den och kommit med den till mig och ikväll har jag oljat den... Så nu ska bara möblerna på plats, så blir det minsann en bra uteplats lagom till min semester! :)



Dagen idag har jag varit på stan med Bästaste L, vi har ätit lunch å gjort en del ärenden som jag borde ha gjort för läääääääänge sedan! Och på aftonen har jag, lilla Lillebror och hans kompis varit på VIP invigning på nya MAX-restaurangen. Det är ju tur vi har en bror som jobbar som "elare" som kan få bjuda in oss övriga på dylika trevliga tillställningar! :) Det var i alla fall lika gott som vanligt!

Nu är det bara å sova, för imorgon ska jag skjutsa lilla Lillebror å hans kompis till flyget klockan 05.00!!! JAA, ni läste rätt! Så det är bara att kliva upp i ottan! :) Sedan planeringsdag med nya jobebt och sen är det SEMESTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kRAM! :)

Kommentarer
Postat av: Eldarrita

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2012-07-12 @ 08:01:57
URL: http://eldarrita.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0