Sol ute...

.. sol inne, sol i hjärta sol i sinne.... Så känns det när man får såna här fina blommor som vi fick idag av en pojke å hans familj som var sista dagen hos oss... Det är med tårar i ögonen å vemod i hjärtat, men ändå någonstans så känns det bra! Att vi varit uppskattade och att dom är tacksamma över förskoletiden...



Igår hade jag en komp-dag och tillbringade den tillsammans med Svägerskan å Prinsessan... En mycket trevlig dag! Vi var på prommis å så gjorde jag paj som jag å Svägerskan åt till lunch... Sen var vi ute å lekte lite...Men vad hon har börjat babbla mitt lilla hjärta! Hon härmar det man ber henne säga och har redan massor med egna ord... Vissa saker ska man kanske känna henne bättre för att förstå, eftersom vissa ord låter ganska lika, men hon babblar på och vet minsann vad hon vill! :) På eftermiddagen kom Fina L hit och det känns som om det var en evighet sen vi sågs... VARFÖR blir det alltid så????? Vi var i alla fall å käkade å babblade på... :)

Och så var förkylningen ett faktum! Halsontet jag vaknade med förvandlades till en förkylning, så nu har jag både halsont och nästäppa... Det enda man kan hoppas på är att detta är snabbt övergående så att jag hinner bli frisk innan min riktiga semester! :)

I måndags snörde jag på mig träningsskorna för första gången på MYCKET länge och tog en skön kvällspromenad... Bara för att jag nu kände mig motiverad till detta blev jag ju sjuk... Men om jag inte anstränger ihjäl mig, borde jag ju kunna promenera trots halsont... Har dessutom massage tid imorgon, men om hon anser att jag borde avstå detta, så får jag väl göra någon annan behandling... :)

Dagen idag är en känslosam dag på många sätt å vis... Så vi får väl se var den slutar........

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0