Flitig som en myra...

Känner mig lite som en flitig myra nu. Jag hade inte någon särskild plan för dagen och helt plötsligt fann jag mig själv städandes i skafferiet... Som sagt, ingen plan... :) Jag insåg att jag tydligen har haft en förkärlek för att samla på glasflaskor och när jag helt sonika plockade ut dom ur skafferiet blev det MASSOR med plats! Fint som snus! :) Tömde ut alla pinaler därifrån och kastade allt som passerat bäst före datum och torkade med mitt mirakelmedel "Cillit Bang", så nu är det så fint så i mitt skafferi!



När jag ändå var i farten dammsög och skurade jag! Och så tvättade jag två mattor... Så när jag var till Coop belönade jag mig själv med en film! Så ikväll ska jag se "It´s Complicated"... Bara mysa efter en flitig dag, helt enkelt! :)

Natten till idag har jag inte fått sova på grund av min hosta, så jag hoppas jag får sova i natt! Imorgon är det ju arbete som gäller... Nu börjar det verkligen kännas att jag snart ska lämna tillbaka myckeln... Konstigt!! Fick  mail från min nya chef om vad som ska inträffa på torsdag när jag ska vara med på deras planeringsdag... Känns som sagt konstigt å en hel del fjärilar har jag ju i magen! Jag förstår hur våra blivande 6-åringar känner sig när dom ska till skolan.... :) Nytt och spännande! Och man har ju ingen aning om vad som förväntas av en på det nya stället.... Som sagt, riktigt spännande! Men jag tror nog det kommer bli bra! JADÅ! :)

Nu ska jag duscha å sedan se film!

Ny vecka med massor av nya möjligheter imorgon! :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Renealvilde

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-03-24 @ 07:56:33
URL: http://renealvilde.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0