Spikmatta

Jag å min spikmatta har varit trogna vänner i över ett år... Det är bara det att jag har haft en paus ifrån den sen jag blev sjuk i slutet av oktober, alltså ca två månader... Det är som att jag glömt bort rutinen att ligga på den på kvällarna... Men igår beslutade jag mig för att så skulle ske... Å gissa om jag sovit i natt?! Slutsatsen är att den måste ju ha nån effekt i alla fall den där mattan! :) Kanske dock inte så bra att jag sovit länge då jag ju imorgon MÅSTE vakna tidigt, men det är väl bara å ta till mattan i kväll igen så jag somnar... :)

Känns som att det skulle vara lördag idag, men icket! Det är sista söndagen mitt i veckan på ett bra tag framöver, påsk är väl nästa gång vi får längre ledighet?? Dessutom är det ju sista lediga dagen på över två veckor, så man kanske skulle göra nåt vettigt?!

Carpe Diem!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0