Skum måndag

Konstig dag detta... Har känt mig hängig typ hela dan å var faktiskt på väg å gå hem från jobbet... Men då hade jag stägnings-skift å orkade inte tjorva med det, så jag stannade kvar... Känns som om jag haft typ feber eller nåt... Det var det som var så skumt igår kväll, för jag blev tvärt helt slut å det kändes precis som när jag har feber... Med huvudet i en bubbla å ont i ryggslutet... Typ... Å när jag kollade hade jag nästan 39 graders feber... Hur kan man bara få det helt plötsligt??? Nåja i morse var det ju borta, så jag tänkte att det var väl nåt märkligt bara... Men troligen har jag ju nåt i kroppen, så det återstår att se vart detta leder... Har egentligen inte tid å bli sjuk, men när har man det?! Denna vecka är det som rätt fullspäckat på arbetet.... Idag jobabde jag till 17, å var hemma typ 18... Imorgon har vi p-möte till ca 20.00 å när är man hemma då??? På onsdag ska jag på universitetet å sen till arbetet för å delta i förskolerådet, som oxå slutar 20.00... Så det var den veckan det! Tur man kan samla på sig komp-tid att ta ut i sommar när jag kommer ha ont om semester.... För den ska jag ju "slösa" bort i mars... :) Längtar så otroligt mycket efter denna resa! Vill NUUUUUU!!!

Igår var det sköna söndag.... Gick ut på en prommis på förmiddagen med Prinsessan som sällskap... Ja, hon sov ju i stort sett hela tiden, men hon var ju med i alla fall! Fasters gull-unge! ♥ Nu är det ju som att hon kan kramas å vara go, å det värmer en fasters hjärta, det vill jag lova! Oj vad hon förgyller min tillvaro! Tänk vad en liten människa kan ge mycket!! Helt otroligt!! Jag är i alla fall stans stoltaste faster, kanske till å med landets! :) Det beror på hur man räknar.........

Kläderna till Prinsessan!

Efter denna promenad begav jag mig till H&M i stan som hade 20% på ett köp å jag hade spanat in två par byxor till mig! Å så ringde L å bad mig köpa tröjor till Lill-killen oxå med Blixten McQueen på! Hans favvo just nu!! Och så blev jag inbjuden på middag! Så efter stadsbesöket begav jag mig till "min familj" med bästa presenten till Pappan, morotskaka å Mamman fick Polly.... Kanske jag känner dom rätt väl numera?! :) Killarna fick varsinn klubba å en pixask att spara till helgen... Värsta mysdagen på Sst! :) Trevligt med middag å sällskap såklart! :)

Kvällen gick i Johan Falks tecken... Denna film tyckte jag dock inte var riktigt lika bra som de två föregående, men klart sevärd!!

Det är alltså full fart i veckan! Dock inte med så särskilt många "trevliga" saker, men veckan är ju inte slut ännu! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0