Och så tittar lilla solen fram igen...

Ja, tänka sig att den kyliga januaridag tittade solen fram en stund... Och inom mig väcktes hoppet om att det snart är vår igen! :) Trots att det fortfarande är väldigt kallt å verkar bli kallare oxå, nyss var det -20,3, så känns det som om ljuset å värmen är på väg åter. Snön får dock stanna ännu ett bra tag, den har ju nyss kommit, men det kan bli lite varmare så man kan vara ute.





Denna dag gick mest i matlagandets tecken... Jag gör ju sällan nåt "bara lite" utan gör många saker på en gång... Men nu har jag middag färdigt för de närmaste dagarna när jag ska arbeta. Köttfärs-soppa och köttfärs-gratäng plus lax var vad som tillagades idag. :)

Nu ska jag slöa framför tv:n ett tag innan jag ska försöka somna i tid... :) Arbetet väntar imorgon! Och det ska faktiskt bli skoj å arbeta, men det där med å stiga upp tidigt, det är inte lika skoj... :)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: tina

Ja, hoppas våren kommer snabbt.. det är väldigt vackert ute när det är så här kallt, men inte så angenämt för ändalykten! Kram!

2010-01-07 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0