Lördag en stund till...

Prinsessan sover, precis som små prinsessor ska göra vid denna tidpunkt... Jag är barnvakt ikväll till världens finaste E!! Hennes mamma å pappa åkte iväg å käkade middag på stan å sen skulle dom på bio... Vi har haft en bra kväll till 19.30 när hon somnade, sen har jag sett Robinson å en film... Jag hoppas dom oxå haft en bra kväll! Det är dom väl värda!!

Förutom att vara barnvakt har jag varit på stan idag å fikat med Bästaste T å söta H... Hade ett ärende att göra till arbetet, nämligen att köpa ett tält som ska vara i vårat nya "sinnesrum", igår inhandlade jag kuddar å lite div... Ska bli så kul att få inreda nåt nytt å starta om på ny kula! Jag tror det kan bli bra nu när damerna bytt plats... Som den positiva människa jag är, så hoppas å tror jag på förbättring!! :) Nog om det å åter till lördagens trevligheter... T hade ett bra förslag om att samla ett gäng å ha after work i "slutet sällskap" på ett fik i stan som hon kände till... Det är nåt vi ska ta tag i!! Skulle ju vara hur trevligt som helst... Ägarinnan ville dock att man skulle vara ett sällskap på minst 20 personer, så vi får se vad vi kan dra ihop för gäng... :) Först ska det kollas upp i alla fall!!

Igår var jag å goda vännen L på "High school musical" på Kulturens Hus. Och nej, vi hade inga barn med oss!! :) Den var riktigt bra! En sån där "må-bra-grej"! Man blev glad och gick därifrån med ett leende på läpparna... Klart värt pengarna! :)

I torsdags hade vi möte på jobbet angående schemat som numera är klubbat å klart och gäller från å med måndag... Jag hann ändå med vattengympa... Tur jag har dig, L, som tar med mig på sådana aktiviteter när jag fortfarande inte är ägare av någon bil.... Tänk vad fantastiskt om alla aktiviteter låg runt husknuten! :)

I onsdags drog vi igång med barngympan, å den ligger faktiskt nästan runt knuten från mig sett! Eftersom vi är så många ledare, så kommer jag bara leda två gånger denna termin. Sen får vi väl se hur det blir till hösten... Kändes i alla fall kul!!

Nu är jag rätt trött å ska invänta föräldrarna till gull-ungen å sedan gå hem! Eftersom hon är bästa E i hela världen och jag är stolt faster till henne kunde jag heller inte låta bli att köpa fina kläder till henne på stan! Dom är för stora ännu ett tag, men när dom passar ska hon få dom! Sen är det sova som gäller.... Kan säkert behövas inför en arbetsvecka med både universitets studier, p-möte och förskoleråd! :)

Ha en bra söndag alla läsare! Det ska jag ha........... :)

Kram! :)


Kommentarer
Postat av: Bilaltindra

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2011-02-07 @ 08:56:42
URL: http://bilaltindra.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0