En bra dag!

Jadå, det finns massor av bra dagar!!! Ibland beror dom såklart på omständigheterna... :) Och om jag skulle få önska skulle omständigheterna se ut så VARJE dag... Känns genast lättare att andas då! På arbetet har det tydligen börjat gå magsjuka och den bara MÅSTE hålla sig borta från mig!! Eftersom jag är typ rädd för å kräkas medför det vissa problem om man skulle bli drabbad... BLÄÄÄÄ ska inte ens tänka tanken, för då blir man väl sjuk av det!

Ikväll har jag varit å besökt lillebror med familj! Man måste som hitta på nåt att göra för att inte somna på soffan å sedan inte kunna sova på natten.... :) Alltid lika trevligt att vara där! Ytterligare en sak som bidragit till denna bra dag! :)

Gårdagen gick åt till att umgås med A-K. Vi käkade middag å var å såg "Har du hört ryktet om Morgans" på bio... Helt okej film å en mycket bra kväll!

Nix, nu sova!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0