Året som gick

Nu är det ju så att jag försökt skriva detta inlägg sen nyårsafton, men datorn och jag är inte alls överrens... Det slutade med att bilderna hamnade i ett inlägg och texten kommer här!

Vart tog det vägen?? 2009 har bara rusat förbi å så börjar man så klart undra vad som egentligen hänt?? Jag tog hjälp av bilderna för att minnas bättre.... :) För en bild säger ju mer än tusen ord, eller hur var det?! Här kommer i alla fall några saker som jag minns "bara så där"...

I alla fall.... 2009 var året som...

♥ Jag har varit på tre 30-års fester...
♥ En 40-års fest
♥ Jag har varit på Kusin J bröllop i iskyrkan i Jukkasjärvi
♥ Jag har varit till Stockholm två gånger, en gång för att besöka Kusinen med familj och en gång med arbetet...
♥ Vi har firat 30-åringar, dels på våren när vi åkte långfärdsskridskor (första gången jag gjorde det) och när vi var till Storforsen på hösten...
♥ Den största händelsen var väl kanske när jag blev FASTER! Helt otroligt känsla!
♥ Jag har firat barns födelsedagar... Många blir det... :)
♥ Och så har jag även varit på ett å annat "vuxen-kalas"... :)
♥ Jag har varit på Meänfestivaali på Midsommar å sett Markus Fagervall och Raj Raj band, bland annat
♥ Jag har sett Raj Raj band i Kulturens Hus två gånger (och dom hade fullsatt bägge gångerna)
♥ Jag har sett Lars Winnerbäck i Coop Arena! Fantastisk man med fantastiska texter
♥ Jag har varit i byn ett antal gånger... Varit på party på hotellet....
♥ Pajala marknad...
♥ Hade en tre dagars fest på Luleåkalaset! :)
♥ Haft en varm å skön sommar när jag var ledig i 6 veckor!
♥ Funnits till hands i många människors liv på många olika sätt
♥ Umgåtts med nära och kära
♥ Varit på många fester
♥ Tillbringat många sommarkvällar i "uterummet" hos Cammo
♥ Besökt IKEA....
♥ Försökt vara positiv!
♥ Varit julledig i över två veckor å firat julen hemma i Byn...
♥ Lärt mig MASSOR!
♥ Kramat många och fått många kramar tillbaka

Och på jobbet har jag bland annat
♦ Bytt avdelning och jobbar nu med äldre barn...
♦ Börjat på Naturvetenskapsutbildning...
♦ Kommit till insikter som sedan spolats bort å fått återskapa nya! :)

Tack alla ni som jag delat mitt 2009 med! Utan er vore ju livet inte alls lika roligt! Det är ju tillsammans vi gör livet värt att leva! :) Ingen nämnd ingen glömd! Jag har ett stort hopp om att 2010 kommer att bli ett bra år!! Och jag ser fram emot att få dela det med många fantastiska människor och få vara med och skapa många fantastiska händelser!

Stora kramar till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0