Nyfiken i en strut

Nu har jag några julklappar här hemma och jag är ju grymt nyfiken på innehållet! Men det känns ändå så där som Nalle Puh säger: "Fastän det är väldigt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den som nästan är ännu bättre." Det är ju en speciell känsla när man planerar nåt kul eller när man väntar på nåt särskilt... :)

Idag var sista dagen på arbetet på fem dagar... Sen ska jag jobba i två dagar å vara ledig i ytterligare 12!! Alltså är man sen åter den 10 januari! NJUTA är ordet och känslan! :) Passade på att kramas med barnen lite extra så jag ska klara mig i tre veckor utan dom! :) Det är det som är så trevligt med mitt jobb, man har nåt att se fram emot efter en längre ledighet... Man vill ju höra hur barnen har haft det å allt sånt! :)

Aftonen har ja spenderat hos "min familj" på Sst... Dock fattades Mamman som var på jobb-resa... Men jag fick kaffe å surrade med Pappa P och så spelades det Wii med mellansonen och yngsta sonen. Den stora var hos en kompis och kom hem senare... Jag hade med mig morotskaka till familjen (läs Pappa P ;) ) och paket till finaste killarna i stan! Mina älskade grabbar! Nu ska vi passa på å umgås när vi är lediga! Kändes alldeles för länge sen sist!!! Men jag blir alldels varm i hjärtat när jag är där med dom! Trots allt så känns man som en självklar del i deras liv..... ♥

Sen har Fröken "I sista minuten" slagit in de sista julklapparna... Och sett Morden i Sandhamn....

Nu sova för att redan på morgonen bege sig mot byn! 9 går bilen är det sagt! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0