Nu är glada julen slut, slut, slut...

Och den kändes kort! Ska åka till stan ikväll för att arbeta måndag och tisdag... Sen blir det ledighet igen till den 10 januari! NICE!!

Jag har just hämtat mig efter ett ordentligt skrattanfall! Sitter här vid datorn och skriver och lilla lillebror ligger och ser på TV i samma rum... Helt plötsligt utbrister han "Men vad f-n håller du på å skriver en roman eller vad?!" Han tycker att jag sitter och knapprar på tangenterna helt oavbrutet... :)

Denna jul har bjudit på mycket umgänge, glada skratt, god mat och några paket.... Det har i alla fall varit trevligt! Juldagen var vi bjudna på middag hos Farbror med familj, så vi åkte dit på eftermiddagen... Kvällen avslutades på ett av byns uteställen (tänka sig att man numera måste välja vart man ska gå!) där Raj Raj band spelade. Träffade en del bekanta också! En trevlig afton! Foton kommer sen när jag kommit till stan och kan ladda in bilderna från kameran.

Nu är det dags att kliva ur pyamasen och frakta sig till affären innan den stänger....

Ha en fin Annandag (eller en annan dag, kanske... :) )!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0