Men åh!!

Igår när jag hade en massa skirv-inspiration så gick det inte å logga in på den här blogg sidan... VARFÖR?? Inte vet jag, men nåt fel var det i alla fall! Får göra ett snabbt inlägg så här på morgonkvisten istället då!

Idag bär det av till Western Farm med jobbet... Vi ska börja med en hälsoföreläsning kl. 12 och sen å sen åker vi till Boden. Vi ska sova där och ha planeringsdag imorgom, lördag. Det blir nog trevligt detta! Synd bara att vi har ett bortfall på personer, men är man sjuk så är man.....

Jag satt här om dagen och önskade mig mer snö... Och man kan säga att önskan blev uppfylld med besked! Snöstorm å allt... Så nu har vi fått en hel del snö och jag tror det skulle komma mer! Hoppas bara att bilarna håller sig på vägarna nu!!

Nä, nu packa väskan å äta frukost å sedan mot arbetet!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0