Måndag idag!

Måndag idag, men samtidigt känns det ju som om det är fredag imorgon! Jag ska bara jobba imorgon å sen ska jag vara julledig i FEM hela dagar! Så nice!!!!! Idag , som alla andra dagar känns det som, har vi gått kort för att vi haft flera sjuka i personalen... Å det går ju... Dessutom hade vi färre barn idag. En del har redan tagit jullov... :) Nåja, jag åkte på att stänga idag, så jag kom hem rätt sent, men då ska jag ha sovmorgon till 8 imorgon! :)

Det jag har sysslat med i afton, förutom att jag samtalat i telefon först med Fina Kusin J och sen med Fina L, båda var det länge sen jag samtalat med, så det blev rätt långa samtal, så har jag bakat! Det är mindre vackra morotskakor!! Men som tur är ska dom inte vara med i någon skönhetstävling, utan bara ätas upp! ;) Den ena ska mina fina arbetskompisar få å den andra är till "min familj" på Sst... Å känner jag Pappan i familjen rätt så är den till honom! ;)



Nu lite TV-tittande å sen sova! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0