Måndag gör jag ingenting

Så sa meningen i sången, men denna fröken kan inte skriva under på det idag! :) Jag har varit rätt aktiv sen jag började arbeta 6.30 i morse.... När jag slutade hade jag en bokad massagetid, så nice! Och välbehövligt!! :) Efter det hämtade jag hem Prinsessan och vi har bakat pepparkakor! Mysigt värre! Å så har jag fått middag hos Lillebror med familj.... Tacksam för det!



Har på TV:n medan jag sitter här vid datorn och nyss så visade dom ett klipp från när Jay gjorde Like a prayer i Idol. Det går rysningar genom hela kroppen även nu! Och det blev ju inte bättre av att han berättade för vem han sjöng den! :)

Imorgon är det tisdag, ny dag med nya möjligheter... Och en dag närmare jul å lite ledighet!! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0