Jullov i byn

Kan för mitt liv inte begripa hur det kan komma sig att hur mycket tid jag än har, så blir jag ändå sen?! Kanske för att jag alltid tänker att jag har gott om tid... Inte vet jag?! Men som vanligt i morse blev det stressigt trots att jag hade nästan 1,5 timme på mig å egentligen inte skulle göra nåt... Nåja, jag tror jag har med mig det mest nödvändiga i alla fall å det som inte är med, det får jag klara mig utan eller ev köpa här! Och så sätter vi punkt för det. Vi åkte vid 9 i morse, så i stort sett hela dagen har spenderats i byn. Har mest ätit och umgåtts... Så som det brukar vara när vi alla är hemma i byn! :) Valpen har vuxit sig stor, men är fortfarande väldigt valpig! Jag tog i alla fall en kort promenad med honom så han skulle få lite annan stimulans, dock verkar det inte ha gett nog bra effekt! :) Han och E har sina "duster"... E vill ju så gärna vara med honom å ge honom saker och så, men när han blir "för mycket" säger hon SLUTA NU med en bestämd röst... som han allt som oftast ignorerar... Tur han trivs utomhus oxå! :)

Imorgon är det då dan före dan... Ska nog bege mig till vännen T för lite kaffe och umgänge... Det var så länge sen sist.... Och sen blir det väl lite mat å fika då förståss! ;)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0