Fantasi

Har idag tillbringat eftermiddagen med min fina skatt E... Oj, vad vi har lekt! Det känns som om hon blivit så stor när hon leker "roll-lekar" med en... :) Idag har hon bäddat åt mig på vardagsrumsgolvet och så har vi sovit och snarkat och vaknat och sovit igen... Och däremellan har hon värmt "välling" i sin ugn till mig och så har vi delat... Först Ickas tur och sen E´s tur och så har hon hållt på... Och så skulle vi äta banan och dricka kaffe och allt möjligt... Jag tror hon höll på med det i en timmes tid!!!  :)


Bäddar till Faster och så skulle jag blunda och hon strök mig på kinden. Sen la hon sig själv oxå... Täcket var viktigt!! :) Älskade lilla ♥!

Efter att ha fått använda min och E´s fantasi i leken åkte jag å C in till stan, käkade på MAX och gick och såg "Narnia - Kung Caspian och skeppet Gryningen" i 3D. Rätt coolt att alla sitter med glasögon å ser på bio... :) Det var vissa effekter som blev riktigt bra och det kändes som att man var inne i filmen... Från början kändes det lite märkligt när texten till exempel "stod ut", men man vande sig rätt fort... Helt okej film!

Nu är det inhandlat till nyårsfirandet oxå, så det är bara att packa och sen sätta sig på bussen imorgon... :)

Min hals ser ut som en krater, typ... Fullt med nåt som inte borde vara där, men det går väl över...??? Min bror sa att bacillerna kanske håller på att göra vägar genom huvudet, för jag har ont i nacken på samma sida... :) Bara å hoppas det ger med sig till fredag, för det är ju inge kul å gå på party om man inte är helt kurant... Håller tummarna för det! Känns som om jag bara klagar på detta elände hela tiden, men nu börjar till å med jag vara SUPER less på det här! Nåja, lite jullov kanske hjälper ändå?! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0