Dåligt tränings samvete

Finns det ens något som kan kallas tränings samvete??? Inte vet jag! Men idag kändes det som om jag hade ett dåligt sådant... Hade för avsikt att åka på vattengympa, men insåg mina begränsningar å lät bli! Innan jag ens skrivit klart meddelandet om att jag inte skulle åka kände jag ett stygn av dåligt samvete. Varför, det kan man ju undra! Men man är ju aningens märklig ibland... Det finns alldeles för många BORDE och MÅSTE... Och idag lyckades jag inte uppfylla ett av mina "borden"... Jag borde ha tränat!! Men jag har en inneboende bacill som inte vill lämna min kropp, (och jag tror att det delvis beror på att jag är så trött så kroppen inte orkar ta hand om några baciller...). Nu har jag tappat rösten, så jag hoppas den är åter imorgon, eftersom jag inte pratat på många timmar då... :) Så det var ändå ett klokt beslut att inte träna... Bra för mitt tränings samvete... Jag tog ett bra beslut när jag har facit i hand... :) Man ska ju inte träna när man har ont i halsen å dessutom känns det lite tungt att andas, så något finns ju i luftvägarna också... Ser ni vad jag försöker hitta på alla det sorters ursäkter till att jag valde bort mitt BORDE ha tränat! :)

Men man ska inte klaga, det finns dom som har det värre! :) Och nu ska jag sluta klaga och säga att det faktiskt ändå har varit en bra torsdag! Vi har bland annat löst hela jul-ledigheten för alla i personalen och jag tror det har slutat med att de flesta är nöjda! Jag har valt att vara ledig länge! Det får väl kosta lite dagar då! 22/12 och 23/12 ska jag vara ledig, sen jobbar jag 27/12 och 28/12, men sedan ska jag vara ledig ända till den 10 januari!! Nästan som ett helt jullov!!! Oj vad jag kommer ha mycket energi i januari! ;)

Imorgon är det fredag och på aftonen ska jag på glögg-mys, det gillas! :)

Nu ska den här knasiga människan gå å lägga sig innan detta spårar ur fullständigt! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0