Dag 8 Ett ögonblick

Och vilket ska man välja?! Det finns ju många ögonblick i livet som påverkat en och som senare också visat sig vara viktiga för ens val i livet... Nu ska jag välja ett ögonblick och det var inte det enklaste....

Men jag väljer.....

Resorna... Alla resor har ju satt sina spår på ett eller annat sätt! Och dom har medfört massor med glädje att leva länge på!

Ett ögonblick som jag minns tydligt är när jag åkte till Thailand första gången och slogs av värmen som kommer emot en när man kliver av flygplanet! Det är en härlig känsla som man nästan kan återskapa med tankens kraft! Helt underbart!! Även om jag upplevt det flera gånger efteråt, så är det en speciell känsla första gången! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0