Dag 12 I min handväska

Där finns mycket "bra å ha saker".... Jag har alltid med mig huvudvärkstabletter, näsdukar, tuggummi och bindor/tamponger... Handsprits-servetter kan också finnas där och handkräm och oftast nässpray... Och min plånbok som även innehåller busskortet. Läpp-balsam av nåt slag, kalender, ibland mascara och halstabletter... Mobiltelefonen är oftast i en ficka och det är nycklarna hem också...

Idag har jag åkt upp till byn med bussen, så då innehöll handväskan förutom det ovan nämnda även vattenflaska, en påse med godis, Mia Skäringers bok, en Amelia tidning och mitt glasögonfodral (glasögonen hade jag på mig)...

Ibland undrar jag om jag ska ha en STOR handväska, eller minska innehållet?! :)

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0