Dag 11 Mina syskon

Syskon är en gåva och en trygghet! Jag har förärats med två syskon, två yngre bröder. Jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan syskon, skulle kännas ensamt.... Även om vi ibland bråkat (å det var mest när vi var barn)och man önskat att dom var på en annan planet, så skulle jag aldrig vilja vara utan dom eller byta ut dom!! ALDRIG!!! Jag och mina syskon har en nära relation till varandra och umgås rätt ofta. Jag har turen att ha dom båda i samma stad, och till och med på samma område... På mindre än fem minuter är jag hemma hos dem båda! :) Det är lycka!

Lillebror D är den som alltid ställer upp för andra, även för mig. Han finns där när man behöver honom. Han är rolig att umgås med och man har inte tråkigt i hans sällskap. D är en "praktiker" som får saker gjorda. Vi har genom tiderna delat både glädje och sorg med varandra och mycket av det som hänt har fört oss närmare varandra. Genom D har jag oxå fått Finaste Svägerskan och Prinsesssan E...

Lilla Lillebror T är den trygga, han är en av dom lugnaste personer jag känner. Han hetsar inte upp sig i onödan (om det inte handlar om hans favoritlag i sport å ännu värre om det går dåligt... ;) ). Han kan verkligen få en lugn om man känner viss stress... Han är den som har "läshuvudet" och lyckas med det han tar sig för. Vill han resa jorden runt, så gör han det! Han är den som "medlar" om någon i familjen "tjafsar" om nåt. Han är strukturerad och kan även titulera sig min "Gode man". ;)

Det var en mycket kort beskrivning av två av dom absolut viktigaste människorna i mitt liv!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0