Underbart är kort...

Och i det här fallet menar jag vägen till arbetet! :) Det känns ju som rena drömmen att ha så kort väg till jobbet... Undra hur länge det tar innan jag vänjer mig å åter är i sista minuten?! :) Jag tror inte det tog mig fem minuter att cykla hem, men då är det ju en härlig nedförsbacke hemåt. :) Ska minsann passa på att njuta av det korta avståndet tills jag vänjer mig! :)

I övrigt har dagen på arbetet varit bra! En massa nya intryck såklart, å det lär det ju vara de närmaste veckorna... Idag var endast fyra barn på plats, men det var bara bra med en mjukstart för min hjärna! Jag tror jag kommer trivas på det där stället! Och eftersom jag har världens bästa jobb och har äran att arbeta med barn, så går det ju lätt! Att lära känna barn är oftast lite lättare än vuxna..... :) Mindre komplicerat!

Ikväll blir det nog bio med L och tjejerna... Bröderna Karlsson... Återkommer med rapport om detta! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0