Fullproppad hjärna, eller?!

Jag är sjukt trött, alltså sjukt trött! Jag tror jag skulle kunna somna stående... Det måste vara så att hjärnan tar in så mycket nytt hela tiden, så kroppen blir trött, annars vet jag inte?! Jag kommer ju mig trots allt i säng i hyfsad tid på kvällarna, så det kan inte enbart bero på bristande natt-sömn. :) Nåja, det blir nog bra snart!

Det känns himla bra ändå på det nya jobbet. Nu har jag träffat 9 av barnen, så sakta men säkert fylls dom på... :) Det känns som om jag skulle kunna hitta på en massa att göra där och jag är full av idéer och jag känner en lyckokänsla i kroppen när jag är där, så då måste det ju vara rätt?! Lättsamma barn! :) Nu är det ju "bara" 27 barn kvar att träffa! ;) Eftersom dom jobbar som ett hus med alla barnen, så kommer det nog i början vara rätt tjorvigt i skallen, men det löser sig allt eftersom.... Jag har ganska lätt att lära mig barn namn, det är värre med vuxna! Jag har ju koll på vad alla barnen heter som jag träffat, men det är inte många av föräldrarna jag hälsat på som jag minns namnet på... :) Jaja, man kan väl inte lära sig allt på en å samma gång... Det får ta den tid det tar... :)

Vi var på bio i måndags å såg "Bröderna Karlsson" och man fick skratta! Det är en mycket rolig film, men ibland kändes det som att man höll på att skämmas ihjäl... Helt klart sevärd! Och man får sig ett gott skratt! :)

Och så har jag blivit "storasyster" igen! Pappa har hämtat en mycket söt liten valp som har flyttat in hemma hos mor å far... Jag har inte träffat honom ännu, men på bild ser han ut som en riktig söt-nos! :) Men säg en hundvalp som inte är söt!

Nu ska jag gå å fixa mig middag! Det är ju det oxå nu när man börjar arbeta... Man måste ha mat på mer bestämda tider. :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0