Bara tanken på dig kan få mig att le!

Det finns vissa människor som sätter sådana spår i ens hjärta! Ja, eller i mitt fall ganska många! :) Men personen jag tänkte på när jag skrev det nu var A-K som jag jobbat med! Pratade med henne i telefon idag och jag kände skrattet bubbla i mig långt efteråt! Vi har verkligen prövats tillsammans, vilket också gjort att vi skrattat så otroligt mycket! Vissa saker kan man bara inte förklara! Det är faktiskt med sorg i hjärtat som jag inte får jobba med henne nu... Men.... Det är nya utmaningar vi båda ska möta och vi har ju skaffat oss vänskap för livet! Så nån mening var det nog med allt som skedde! :)

Nu ska jag ta mitt leende å gå å lägga mig! Imorgon är en ny dag med nya utmaningar! Just nu känns det som om varje dag är en dag med just utmaningar! :) Men det blir nog väldans glasklart så småningom! ;)

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Viktigare med bra arbetskompisar än att själva arbetet är roligt! =)

2010-08-28 @ 08:35:41
URL: http://erran.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0