Känslosam fredag!

Ja, då var det beslutat, klubbat å klart... Våran förskola stänger till hösten... Och även om det egentligen bara var kvar att klubbas i nämnden och man har varit förberedd på det ett längre tag, så var det känslosamt jobbigt ändå! Jag VILL ju fortsätta jobba med "mina" barn!!! Och jag är rätt säker på att jag inte kommer att få jobba med något av dom.... Trist, tragiskt och ledsamt! Jag lovar att jag kommer grina hela juni månad! Alla avsked... Näää, hur ska jag orka med det?! Klart det kommer gå, men det kommer inte var roligt! Men vi ska i alla fall försöka ha roligt ända till slutet! Vi ska göra roliga saker med barnen hela våren och verkligen suga ut det sista av tiden tillsammans! Vad ska man annat göra?! Det känns i kroppen att det är en hel del som händer nu! Jag lever typ på huvudvärkstabletter... Jag sa lite skämtsamt idag att innan allt det här är över så har man väl blivit tablettmissbrukare oxå... :) Jag ska försöka se det som en nystart och vissa saker kommer att bli bättre, jag lovar, men, men..... Ibland är priset rätt högt att betala... Och det som kommer reta mig mest av allt om så sker är att vi som faktiskt är mest uppskattade på stället är dom som kommer få stå på "perrongen" och vinka av tåget....

Annars är det ju faktiskt en bra dag... Världens finaste E fyller ett år idag! Ett år, fatta vad fort det har gått! Det känns så himla nyligt när hon kom till världen och jag kände mig som världens lyckligaste och stoltaste Faster! Det är jag fortfarande!! Hon förgyller min tillvaro! Och idag då när det ändå var en rätt jobbig dag och jag gick dit och kramades med henne, så fylls ju hela hjärtat med en massa lycka! Hon är så fin, så fin, så fin!!! Lilla ♥... Du får mig att le och det är fantastiskt att få vara en del i ditt liv!

Och sen fick jag vara med Världens finaste E på simskola! Han är också mitt ♥ och jag är så stolt över honom! Att se honom lära sig simma, vart har dom där 6 åren tagit vägen då?! Jag passade själv på att simma några längder när jag ändå var på "badis"... Kändes som bra att få "simma bort" lite av känslorna från dagen... Efteråt skulle vi fika, men eftersom fiket hunnit stänga köpte vi fika på Coop och fikade hemma. Passade på att skratta lite med Mamman i "min familj" och hon hade dessutom världens finaste present till mig! Den där boken ska jag läsa alla dåliga dagar, för då kommer dom bli bra! :) Tack älskade vän! Och snart kanske det är så att vi får återkalla "Sir James" så att fler saker blir gjorda?! ;) Nu när du plockat fram buteljerna för morgondagen kan vi säkerligen ha roligt hela kvällen!! :)

Nu ska denna urvridna disktrasa gå å lägga sig och sova och hoppas att jag är pigg å glad imorgon! För då är det dags för tjejfest, igen! ;)

Kram! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0