Blandade kanslor

Nu narmar sig hemresan med stormsteg.... Och det ar med blandade kanslor..... Det ar fantastiskt underbart att leva semesterliv och att fa vara har i paradiset, men det ska bli kul och traffa alla dar hemma!

Thailand ar landet dar alla ler! Och ler du mot dem, sa far du garanterat ett leende tillbaka! Klart att det ar sa att dom lever pa oss turister och maste vara trevliga, men man kanner anda den dar varmen i det har folket! Det ar nagot av allt det som gor det sa fantastiskt att vara har!

Jag har val i alla fall hunnit med det mesta av Thailand... Vi har till och med sett en gron orm! Nar vi kommer ut ur hissen en kvall, sa tvarstannar jag och bara stirrar, dar pa muren ligger en gron orm! Vi vande och gick en annan vag till receptionen och nar vi kom tillbaka efter maten var ormen borta! Tackar for det!!

Man har verkligen njutit av livet pa alla det satt och vis! Atit god mat, druckit en och annan ol, tagit manga massage behandlingar, sett solnedgang, shoppat och bara slappat.... Sa pa det viset ar man val redo att aka hem... Men, det ar ju det dar med semester, man vill ju aldrig att den ska ta slut..... :) Nar jag kommer hem maste jag ju ta tag i vardagen igen, och det ar inte lika kul! Men det tar bara nan dag sa ar det som att man aldrig varit borta! Bara och skapa ett fotoalbum sa man kan dromma sig tillbaka lite nu och da...

Vi har mest bara tagit det lugnt de senaste dagarna. Partyt som vi hade som plan, det blev inte av, i alla fall inte for alla... Vissa hade party fran eftermiddagen, sa dom hade party! :) Vi ovriga var nog ratt trotta..... Det kanns att det ar fruktansvart varmt nu, nagon sa att temperaturen ligger kring 40 grader pa dagarna! Inte undra pa att man ar slut efter en hel dag ute!! :) Dessa dagar pressar vi som bara den i solen, ar pa stranden pa formiddagen och vid poolen pa eftermiddagen..... Det ska kannas!! :) Igar kvall var det shopping pa schemat, handlade inte sarskilt mycket, det mesta jag skulle ha var redan inhandlat. Men det ar ju kul och bara kolla. Vi var till Karon pa den storre marknaden. Da ar det pruta som galler!! Ar man har for femte gangen sa vet man ungeefar vad man ar beredd att betala och da gar det lattare, men samtidigt kanner man sig lite hemsk ibland nar dom pastar att vi "skinnar" dom..... Men a andra sidan sa maste dom ju inte salja till ett for lagt pris! "Good price, only for you, my friend!" det ar nagot man hor ofta! :)

Det ar i alla fall battre med alla myggbett, behover int klia ihjal mig langre... Men jag lovar att jag haft 200 stycken!!! :)

Nu ska jag njuta av livet dessa sista dagar i paradiset! Det verkar som om varat plan ar forsenat tva timmar, sa vi maste ringa imorgon och kolla upp saken...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0