15 timmar kvar i paradiset

Nu ar det sentimentalitet pa hog niva... Man gor som allting for sista gangen pa denna resa.... Vi har haft det underbart fantastiskt bra! Klart att det da kanns lite jobbigt att aka hem igen.... Men.... Samtidigt ser jag fram emot att traffa alla dar hemma, aka pa jobbet och traffa barnen, prata med nara och kara.... Sa nog blir det anda bra! Man ar ju mentalt installd pa att aka hem nu, sa nu ar det mest en flygresa pa 12 timmar som man inte alls ser fram emot.... Men det gar det med. Vi ska lamna hotellet vid 4 tiden thai tid, sa man kan nog sova en hel del pa planet. Hoppas jag!! Det verkar i alla fall som om planet ar i tid igen, sa vi hoppas slippa sitta pa flygplatsen i onodan.......

Vi har varit nere pa Kata beach, for sista gangen pa foriddagen och nu badar vi alla i poolen tills solen gar ner! :) Vi ska ata "avskedsmiddag" och sen ar det bara att packa vaskorna! Hur nu det ska ga med dom nya inkopen... :)

Det ar riktigt varmt ute!! Igar kvall vid 22 hade det visst varit 41grader ute! Inte undra pa att man svettades som bara f-n nar vi var ut pa kvallen... Vi var och at pa ett stalle dar det INTE var bra mat! Jag som i stort sett ater allt, fick nat som absolut inte var gott! Bara tanken pa den dar maten far mig att kvalja an i dag!! Usch!!! Ikvall maste det bli battre! :) Somliga har varit daliga i magen och det ar bara och hoppas man slipper det sjalv! Hur i allsin dar ska det ga att sitta pa ett flygplan och ma daligt?! Ingen ide att oroa sig i forvag, det loser sig!!!

Nu sitter stora E och ska fa fina flator i haret... Manga sitter i skuggan och chillar, for som sagt sa ar det varmt... Bra att ga pa internet en svang, sa man far lite AC och en stunds vila fran solen.....

Snart syns och hors vi hemma igen! Jag ska ladda upp lite bilder nar jag kommer hem.... Har tagit en hel del! :)

Kram alla fina!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0