Onsdag, onsdag hela dan!

Det var det det... Här kommer en liten lista över vad jag gjort sen sist, typ... Mest för min egen minnesträning! :)

Lördag: Efter att Guddottern å hennes mamma kom förbi åkte jag å C med dom hem! Där åt vi tacos, sååååå gott! Tror minsann att det är min favoriträtt, i alla fall en av dom! :) Sen fick vi lift me H tillbaka till stan å efter att ha gjort mig klar, så tog jag bussen till stan till M där vi satt å surrade å drack lite vin innan vi gick på Oliver´s... En trevlig kväll! Det var riktigt mycket folk ute, nästan lite för mycket... Träffade en del bekanta å det är ju lika trevligt varenda gång! :)

Söndag: En lugn dag kan man säga... Jag å Cammo var å åt på Frasses å sen på kvällen cyklade jag till "min familj" å drack kaffe å babblade. Fick mysa me barnen lite oxå, alltid lika välkommet! :)

Måndag: Arbete igen... Det var dagen D, det nya schemat har börjat gälla å nu är det skarpt läge! Vi får väl se var det kommer å brista... Efter arbetet träffade jag tjejen som jag är kontaktperson till, vi gick påstan en stund... Sen hem å fixa middag... Såg till å laga mat så det räcker till många middagar! Rätt skönt å kunna ta fram mat ur frysen när man inte har nån lust å laga mat en dag... :)

Tisdag: Det var igår det, å då var jag på massage efter arbetet... Sen var det en lugn kväll...

Idag är det onsdag å egentligen känner jag mig på rätt dåligt humör... Men det är ändå överkomligt... Har en obehagskänsla i kroppen, så nåt är det... Vet inte om jag håller på å bli förkyld eller om det bara är nåt annat... Jag har ju beskrivit för AK på jobbet hur det kan kännas: "Det är som om man mår illa hela tiden, inte så att man ska kräkas, men man mår heller inte bra!" Det är det vi kör med nu för tiden när vi inte riktigt känner oss i stämning! :)

Ska iväg på bio ikväll å se "Sommaren med Göran". Hoppas på en massa goda skratt så det känns bättre efteråt! :) Apropå bio, så kommer ju "Flickan som lekte med elden" typ nästa vecka, å den MÅSTE jag se!! "Män som hatar kvinnor" var ju riktigt bra!En av dom bästa filmer jag sett!  Å alla Stieg Larssons böcker är ju riktigt bra läsning, så jag har höga förväntningar...

Imorgon har jag sovmorgon, å bara det gör väl att man kommer känna sig bättre imorgon! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0