Tänk om...

... tänk om inte fanns! Då skulle man aldrig behöva fundera på hur saker skulle ha kunnat bli... För det hade bara funnits den vägen att gå... Sen kanske man ändå inte ska fundera i onödan på saker man inte kan göra nåt åt... När man väl fattat ett beslut måste man ju leva efter det å inte fundera på hur det hade blivit... Det är såna gånger man hade önskat att tänk om inte fanns... :) Jag har ju ofta ganska svårt att bestämma mig, men när jag väl gjort det så försöker jag att inte tänka på vad som kunde ha hänt... Nu är det tack å lov ett tag sen jag hade stora beslut att fatta... Dom är ju inte så roliga direkt, men det är verkligen en lättnad när man bestämt sig... Det beslut jag just nu sitter å funderar på är: ska jag eller ska jag inte behålla jackan jag köpte?? I-lands problem, jag vet! :)

Söndag idag, en av veckans längsta dagar, varför?? Nåja denna dag idag har faktiskt inte känts så lång, jag har inte gjort desto mer... Varit på en liten höstpromenad å fotat trädens vackra färger... Jag gillar hösten, alltså den tidiga hösten, då alla färgerna finns å luften är hög å klar å så ska solen oxå skina... Å så ska man helst av allt vara i skogen... Nu bor jag ju i stan, så det var jag inte idag... Men jag försökte i alla fall njuta av den vackra höst-dagen... När jag kom hem åt jag lunch å sen kokade jag kaffe å satte mig i soffan å läste, skönt! :)







Igår fick jag ett infall om att jag skulle tvätta överdragen till soffkuddarna... Å när jag kommer på nåt ska det ju helst ske GENAST! Vilken tur att det fanns en ledig tid i tvättis, så jag kunde göra det då! :) Jag var ju lätt nervös över att dom skulle krympa å jag skulle ha ett mindre h-vete att få tillbaka dom, men det gick bra... Har man dragit på galonbyxor på barn, så var det ungefär samma lika! ;) Sen cyklade jag iväg till "min familj" å drack lite kaffe å surrade med Mamman. Hade ju me mig godisklubbor till barnen, vilket var mycket uppskattat! :) Dom är ju min älskade killar!! Det är tur man är en del i deras liv, så man kan få sig en kram när man kommer... Ja, ibland måste man kanske ta en kram, men det brukar ju i alla fall tillåtas! :) Nu har dom alla tre haft "pricksjukan" å minstingen såg för hemsk ut, stackars liten!! Mellankillen hade även fått randiga sjukan, då han med röd penna målat sträck på magen... :) Det var för att likna Djungel George sa han själv! Efter att ha fått lite bonus-energi av kidsen, så cyklade jag hem å fixade middag... Sen har jag slöat i soffan! Å broderat... SNART är tavlan klar!! Insåg dock igår att jag troligen måste sprätta lite å göra om... Ska se vad jag kan göra åt saken, annars kanske den där "Heffaklumpen" får ha en lite längre arm... Förmodligen är det väl bara jag som kommer å se det, men tyvärr räcker det för att jag ska bli tvungen å göra om! Som sagt, JAG KOMMER å se det!

Nu ska jag ladda för ett pass med vattengympa å sen ska jag till min underbara barndomsvän på födelsedagsfika! :) Man börjar visst bli gammal när man kan säga att man känt, å umgåtts, med någon i... måste faktiskt fundera... typ 27 år måste det väl vara?! Nåja vi har då delat en hel del minnen i hop i alla fall! Vissa väldigt roliga, andra mindre roliga... Men det heter väl i "nöd å lust"... *ler*

Have a nice sunday! Som snart är slut...

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0