Söndag, söndag hela dan!

Jaaa, det är ju det det är! Söndag hela dagen lång! Det är ju ofta en "ångestfylld" dag... Man vet att man ska jobba imorgon, slut på ledigheten å friden... Jag vet inte varför det är så att så många människor tycker söndagar är jobbiga, men det är nog en rätt hög procent om man skulle göra en undersökning... Det är nåt med ensamma söndagar oxå... Ja, jag vet inte! Men denna söndag känns i alla fall helt okej. Solen skiner ute å det är en fin höstdag (med andra ord borde man vara ute i skogen eller nåt...)...

Igår var en fullspäckad dag kan man nog säga utan att ljuga... :) Jag hann med att tvätta all tvätt! Och så rensade jag ut 11 (!!!) par skor!! Måste ha tappat en massa onödig energi i å med att dom försvann ur min ägo! Och fyllt på med ny bra energi! :) Och tänk vad mycket onödig plats dom tog... :) Efter detta åkte jag på badhuset med Guddottern å hennes mor! Värsta myset... Sen kom vi hem till mig å åt gemensam middag innan jag skulle iväg på party... L sminkade mig, så jag kände mig som värsta snyggingen när jag åkte iväg...

Festen som var en överraskningsfest för A ägde rum i ders hus... Vi var ett gäng som samlades där och inväntade att han skulle komma hem från middagen med J... Vi hade ju vissa funderingar på hur det hela skulle gå till när han öppnade ytterdörren... :) Å JA, han blev överraskad! Så det var skoj!! Riktigt trevlig fest! Med en massa trevliga människor... Efter det åkte några av oss ut på Oliver´s... Det var oxå trevligt, dansade mest hela tiden... :)

Nu ska jag invänta Cammo!

Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0