På arbetet

Tjohooo, eller inte! Sitter på jobbet å inväntar det stundande föräldramötet... Jag vet inte om jag har postat min motivation till någon annan, för hos mig är den INTE just nu!! Å det är trist!! För I love my work! I alla fall 99% av dagarna... Men som sagt, det är liiite jobbigt när man inte känner den där lågan brinna... Just nu är det mest bara glöd, men jag hoppas det blir bättre nästa vecka! Jag ska ha en sån "studiedag" på fredag... Vi får en studiedag per dag vi är på universitetet, så det är bara å plugga på! :) Tänkte att jag kanske kan behöva det nu när min motivation inte är på topp...

Idag fyller Prinsessan 5 månader, insåg jag när jag tittade på datumet!

Och  nu kom min kära arbetskompis A-K me mat till mig!! Blir genast glad!!

Ha det bra där ute!!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0