Hallelujah!

Det är vad jag kan säga om denna dag! Den började med sovmorgon, så för första gången på länge har jag sovit 8 timmar under natten! Alltså var man ju rätt utvilad när man åkte till arbetet... När jag kom till jobbet möttes jag av L som jobbar i köket där hon står med min kaffekopp... :) Alltså skrattade jag det första jag gjorde när jag klev in genom dörren... Chefen var där å han ropade från kontoret å undrade om det var jag som kom till jobbet?! :D Känns skönt å börja arbetsdagen med ett gott skratt... :) Eftersom hela gänget var i skogen var vi inte många i huset, så jag hann med å fixa en del "planeringsjobb" å så satt vi å fikade! Genast en trevlig start! Sen att det blev rätt hektiskt då jag blev ensam med alla barnen på "min" avdelning redan kl. 13, det kändes som om jag inte orkade klaga ens! (Det gjorde jag bort i morse då min chef var där! Jag sa till honom att det känns hemskt att man måste gnälla, men han tycker ju det är bättre att man pratar med honom än att energin ska gå till fel saker...) Det gör andra så himla bra, så det räcker nog till övriga oxå... Detta är ju uppenbarligen en schema miss, men det får väl lösa sig... Nåja, jag gick ut å fick hjälp från andra avdelningen å alla har överlevt!! :)

När jag slutade arbetet åkte jag in till stan å köpte stövlarna som jag kollat på igår! Genast NÖJD!! Och så hade jag fått sms om att min KAMERA hade kommit! JAAAA! Så nu har jag hämtat den oxå å nu är batterierna på laddning å sen ska man lära sig den! ;) Sen packade jag badväskan å cyklade till "min familj" där jag blev bjuden på mat! Sen till badhuset å vattengympan! Det är ett så himla kul pass! Man blir som alldeles trött efteråt så det känns att man gjort nåt!! *gillas*

Alltså en BRA DAG, trots allt! :) Å nu ska jag avsluta denna dag å gå å lägga mig, så jag får några timmars sömn innan det är morgon igen... :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0