Torsdag!

Nu är veckan på väg mot sitt slut, igen... Å inte mig emot! Imorgon, fredag ska jag ha plugg-dag med några andra som oxå läser denna naturvetar-kurs... Ska bli kul!! Vi ska ses hemma hos en av damerna som bor på Kronan kl. 9.00 så jag kan för en gångs skull frakta mig med cykel!! Bara det kommer väl å göra dagen till en bra dag! :)

Idag har en av pojkarna på jobbet verkligen förgyllt min dag... För det första ropar han av lycka när han ser mig komma till arbetet, barnen var ute å han såg mig, (somliga har ju börjat först 9.45 idag). Det gör ju verkligen att man känner sig efterlängtad när man kommer till jobbet! Senare på eftermiddagen pratar nån av "stor-tjejerna" om bröllop och att gifta sig... Då säger han att han ska oxå gifta sig... Å när jag frågar med vem han ska gifta sig, tittar han på mig å säger: "Jag ska gifta mig med DU!" Tror ni jag blev nå varm om hela mitt hjärta då?! Nu lär jag ju få vänta ett tag på det bröllopet, för han är bara 3,5 år gammal... :) Som sagt, han har gjort mig lycklig idag!

Efter jobbet har jag varit å träffat min kontakt-tjej. Vi har varit ut å käkat middag gemensamt... Sen mellanlandade jag hos min bror med familj på vägen hem... Så jag fick ännu mer energi av Prinsessan! Min bror sa att om det är nån människa hon INTE skrattar åt/till, så måste det ju vara nåt ytterst märkligt med den personen... Ungen är ju nästan alltid glad! :) *kärlek*

Sen hade jag fått min nya Camilla Läckberg bok, så jag cyklade å hämtade ut den! Så det är den jag ska börja läsa NU!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0