Äntligen hemma!

Ja, eller jag har ju faktiskt varit hemma i lite mer än 30 minuter, såååå... Det är ju en av nackdelarna med att arbeta i en stadsdel långt från hemmet, å dessutom inte äga en bil! Vi avslutade väl föräldramötet runt 21 nån gång å sen ska man åka buss hem... Jaja, allt går ju! Fortfarande I-lands problem... :)

Det är ju i alla fall tur att föräldrarna är så fantastiska å att det är kul å träffa dom! Då känns det inte lika jobbigt allt det där... Det var nån som sa att dom var avundsjuka på att barnen får äta salladsbuffé varje dag, det får ju inte dom på sina jobb... :) Då sa jag att man ska ju välja jobb med omsorg och jag har faktiskt världens bästa jobb! :) Så är det, även om man inte har 100% motivation varje dag, så har jag ändå världens bästa jobb, så det så!

Tur man har sovmorgon imorgon!! Känns som om jag är rätt sliten nu! Kanske lika bra man försöker gå å lägga sig, nån gång somnar jag väl?! :)

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0