090909

Hur kul var inte det datumet?! Det slog mig först nu att det ju faktiskt är ett "historiskt datum" idag! Det kommer dröja ett sekel till nästa gång! :) Å det kommer man troligen inte i detta liv å uppleva i alla fall!

Min jobbarkompis A-K berättade att hennes dotter hade fått i läxa att skriva ner vad hon gjort denna historiska dag, det tyckte jag var en kul läxa! :) Och jag kan ju oxå göra detsamma...

Träffade A-K på stan å vi var å käkade och satt å babblade å skrattade redan innan filmen! Man kan väl säga att stämningen redan var på topp?! Sen träffade vi L å A-S och då var det ju ännu trevligare! :) Och filmen var verkligen bra! "Sommaren med Göran" om jag nu inte sa det... Helt klart en se-värd film!! Och som sagt, man fick skratta ordentligt! Så om ni inte ser den på en bio nära er, så se den på DVD! Den är ingen film som man "måste" se på bio för att den ska va bra... Men som sagt, vill man skratta å må gott när man sett en film så är den att rekommendera! :) Och så behöver man inte så mycket hjärnkapacitet för å se den heller, tack å lov! :)

Imorgon väntar sovmorgon... Eller i alla fall så ska jag inte va på arbetet förrän 9:45, så jag behöver ju ej stressa! :) Sen om jag sover hur länge som helst, det är en annan fråga...

Nu ska jag "surfa runt" lite innan det är Go natt!

Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0