Väntar...

... på helgen! Ska bli skoj å få gå på 30-års partaj! Alltid trevligt att umgås i goda vänners lag!!

Denna vecka har skapandet av akvarium kommit igång på arbetet! "Somliga" har varit sjuka hela veckan, så vi har haft sådan arbetslust så det liknar inget annat! Vi har hunnit med hur mycket som helst, så man kanske kan fundera på vem som är bromskloss?! :) Vad som sedan kommer att hända när somliga kommer tillbaka, det återstår att se! Om det nu är så att huvudena ryker på både mig å A-K, så får man väl leva med att man är ett huvud kortare! :) Våran H har varit vikarie, så det har varit riktigt trevligt i veckan! :)


Visst är dom fina! Barnen fick välja sand eller grus och vatten... Vi provade först med sand å vatten å det blev bara grumligt, så så här fick det bli! :)

Den här veckan kändes från början väääääldigt lång, men nu är det i alla fall torsdag! Har haft "sovmorgon" idag, så jag har faktiskt sovit 8 timmar i natt! Inte illa alls! På andra håll i detta län har det kommit en massa snö, men inte här! Jag är ju faktiskt aningens avundsjuk, för det blir så ljust å fint med snö! :) Okej, kanske lite tidigt, men hellre det än en massa regn å mörker... Här har det regnat å blåst som bara den, men idag var det fint höstväder! Till å med solen värmde fortfarande!

I måndags skulle vi ha haft möte på jobbet, men det blev framflyttat igen... Så då roade jag mig med att fixa lite grejs...
tisdag träffade jag min Kontakt-tjej, vi åt tacos här hos mig! Sen hade jag lite besök... Å vi har skrattat så vi förlängt livet... Tänk att man kan skratta så mycket! :) "Livet är för kort... det mesta festas bort..." *ler*
Igår var det onsdag å då tänkte jag att jag springer in å hälsar på Prinsessan å Svägerskan en sväng... Det blev en lång sväng, för jag kom hem 5 timmar senare! Då hade jag fått middag å sen var jag med Prinsessan en stund medan hennes föräldrar åkte å handlade! Hon somnade i min famn å sov så jag var alldeles svettig på min arm! :) Min lilla älskade gull-unge! Nu säger hon "Dadada..." Och hon är allt som oftast lika glad! Snacka om å ge en massa energi å sprida glädje fast man är så liten! :)

Jaha, å idag är det alltså torsdag... Så det är bara en arbetsdag kvar av denna vecka!! Å "när katten är borta..." så vi får väl fixa klart en del på arbetet imorgon då! :)

I övrigt vet jag inte riktigt hur det är med denna förkylning jag (inte) har... Det bryter inte ut så jag blir täppt i näsan å halsontet har gått över... Det sitter mer i bröstet å lungorna... Vi får som sagt se! Kanske är min tjurighet som gör att det inte blir värre... :) Nåja, ska prova gå på vattengympan ikväll, för nu har jag ju inte ont i halsen, å hostar jag för mycket får jag väl gå upp å bada bastu! :)

Nej, nu packa väskan å sen pyssla lite innan L kommer å plockar upp mig!

Kram! :)

Kommentarer
Postat av: milla

gud vad jag börjar längta efter ett riktigt garv med dig, det var längesen sist ;)

2009-10-09 @ 22:16:17
URL: http://millasplejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0